12. kesäkuuta 2011

KOrtit Samoista materiaaleista vko2

Hei!

Tällä viikolla materiaalit lähetti MInna!
Ihanat runsaat materiaalit tulikin. 
Yritin alusta asti käyttää mahdollimman täysin kaiken materiaalin!

Mukaan haasteenseen on myös Minna, Tuija ja Pipertäjä!

Matskuja en huomannut kuvata - niin tyypillistä!
Ensin yritin värittää kuvan tussilla, mutta meni piloille.
Toinen yritys tehtiin kuivapastelleilla. 
Pieni virhe sinne tuli, mutta yleisesti olen tyytyväinen :D
Ja tälläinen kortti syntyi minun tekemänä! 

Koristelin myös sisäsivun

Perhosen tein itse, mutta mukana tulleista paperista!
Perhosessa olevat timantit ja sisäsivulle leimattu koukero ovat ainoat omat
materiaalit tässä kortissa!


Löysitkö väritysvirheen... se on ihan iisi...
tarkistin kuvan oikean värimaailman liian myöhään :D
Mukavaa sunnuntaita 

Jehko

5 kommenttia:

Kaija kirjoitti...

Oih Jehko:)Korttisi on Super Magee!
Aivan loistavat värit,väritys,en ala etsimäänkään mitään "väri"vivahdetta.Niin raikkaan kaunista kaikki:)

Tuija kirjoitti...

Aivan upean kortin loihtisit. Tää ei ollut niitä helpompia väritettäviä. Ei ainakaan minun mielestäni, mutta haasteitahan aina täytyy olla.

Maarit*Reunalla kirjoitti...

Onpa kaunis kortti, pidän leimakuvan väreistä paljon. Upea!

Minna kirjoitti...

Hieno kortti! Plussaa ehdottomasti myös kortin sisuksen koristelu :)

pipertäjä kirjoitti...

Sinähän olet hyvin matskut käyttänyt. Hoksasin sinun "mokan", itse asiassa mulle sattui ekaa sweet pean kuvaa värittäessä saman tyyppinen "moka". Tosin toimii ne mokineenkin. :) Sori olin myöhässä korttini kanssa.