9. heinäkuuta 2010

Kohti Pärnua & ihania SkogsTokigan leimoilla tehtyjä kortteja!

Heippa kaikille!

Vaihteeksi erilainen viikonloppu! Tässä alkaa olla kohta olla laukut pakattu ja sen jälkeen starttaan tuon auton matkanpäälle! KOhteena ensin kollegan luokse meno. Hyppään hänen kyytiin ja jatketaan matkaa Helsinkiin satamaan ja sieltä laivalla auto mukana kohti Tallinnaa ja yöllä ajellaan vielä Pärnuuseen!

Olemma viikonlopun PartyLite konsulttien kesätapaamisessa Pärnussa kollegoiden kanssa palaveeraamassa ja katselamassa maisemia - taidataan ottaa joka sekunnista kaikki ilo irti! Sunnuntai iltayöllä sitten kotiudun taas! Ensi viikolla ollaan siis väsyneitä ja onnellisia!

Viikon aikana on tullu tehtyä varmaan joku 15 korttia, mutta suurin osa on vielä julkaisematta.. joten tässä niitä näytille!


Näitä ihania SkogsTokigan leimasimia tuli viikolla taas iso kas lisää... olen näihin vallan ihastunut! Tämä kyseinen leimasin tuli minulle jo joku aika sitten ja olen ihastunut näissä näihin tälläisiin kortteihin! Olen tehnyt 3 hieman muunnellen, mutta perus idea on identtinen :D

Tämän kortin kuva on väritetty Promarkers tusseilla ja chalkseilla laitettu hieman poskipunaa yms.
Nauha on yksiväristä ruskeaa ja kukkaset ihania Priman kukkasia! Nappi omasta sekaloorasta!
Taustapaperi on glitterpaperi ja sen taakse laitettu vielä ruskeaa kartonkia! Ihana pieni kehystaulu tekstille!


Tämä kuvattu kirkkaassa auringon paisteessa! Ihana kuivioillinen lila paperi taustalla, samenttinen nauha, tusseilla väritetty leimakuva, kukkasia, nappeja, ja aivan upea leimasinteksti (Stempelkellerin mallistoa)


Tässä vielä kolmas kortti. Sama leima ja sama perus idea kortilla, mutta aivan erilainen lopputulos ;D
Promarker tussit on taas pääseet duuniin, ihanaa paperia - kaunis teksti, valkoinen siisti nauha rusetille... ja siinä se sitten tälläkin kertaa on!

Alan enemmän ja enemmän tykkäämään näistä 
vähemmän on enemmän -korteista tai yksinkertainen on kaunista - menttaliteetillä!

Meillä pojat palaavat huomenna Mummilasta Pohjois-Karjalasta takaisin ja odottavat ihan matlttamattomina, että näkevät rottien uuden häkin ja ennen kaikkea ne 11 poikasta, jotka häkistä löytyy ja juuri nyt kovastikin kuuluu pientä ininää häkistä!!!

Niko 8v - ihaan rakas kuopukseni soitti tänään minulle Mummilasta.... "äiti, mä näin niiden kuvan tänään" Minä: "ai kävit mummin kanssa netissä - eikö olekin kuin nakkimakkaroita??" Niko: "joo on,  voidaanhan me pitää ne kaikki" Minä: "Ei me voida niitä kaikkia pitää, että ei ehditä ja jakseta kaikkia hoitaa... jos yksi jätetään sitten meille" Niko: " mutta eikä neljä olisi hyvä määrä" MInä: "yhteensä vai uusia neljä?" Niko: "uusia uusia vauvoja neljä?" Minä: "jospa nyt kuitenkin maltettaisiin pysyä siinä yhdessä..." NIko: "no äiti hei, ainakin KAKSI jätetään meille, joohan??!!!" Minä: tässä kohtaa jo heltysin hieman "no asiasta pitää keskustella isän kanssa - kaksi on ehdoton maksimi, mutta toistaiseksi VAIN YKSI!!" Niko " ok, heippa!!!"

Siis mielenkiintoiset elämät meidän suurperheessä edessä ensi viikolla ;D

Toivotan teille oikein ihanaa viikonloppua!
Jehko <3

1 kommentti:

http://marjonsivuilut.blogspot.fi/ kirjoitti...

Tuo kakkoskorttisi on aivan ihana tuon tekstinsä kanssa <3 Ihanaa taitoa tehdä kortteja <3 <3 Joillain sitä näemmä on :)