5. maaliskuuta 2010

Perjantaita!

Tänään on ollut uurastus päivä ;D

Aamulla piti aloittaa siivous... ja siitä se sitten lähti - lapasesta!



Rippikortteja on tullut muutama tehtyä viime viikolla!
Tässä yksi versio!

Työhuone oli kuin pommin jäljiltä - en ollut pistänyt tikkua ristiin siivoamisen suhteen 3 viikkoon. Ja niin siinä taas kävi, että pelkkään siivoukseen se ei jäänyt.

Eilen mies löysi kirpputorilta meille uuden ruokapöydän ja vanha heitettiin autotalliin.
Tänään siivotessa tuli "kuningasajatus", ja niin lähti työhuoneestani sohva autotalliin ja eilen sinn heitetty ruokapöytä muutti sohvan tilalle työhuoneeseeni!

Nyt on lisää työtasoa ja olen TOSI tyytyväinen!!



Posti toi tänään pienen paketin glitter potista!



ps. tänään piti tehdä koruja, mutta aloin aamulla kaiken ohessa vielä tekeen palapeliä (1000 palaa). Olin siitä aiemmin jo palat lajitellut ja reunat rakentanut, mutta oli muuten maannut kesken työhuoneeni nurkassa. Joten eiku sitä väsään tänään.... enhän mä voi mennä nukkuun ennen kuin seon valmis. Siinä se ilta sitten meni, mutta valmiiksi tuli klo 21!!!

Huomenna sitten korujen kimppuun!

1 kommentti:

taru76 kirjoitti...

Ihanaa varmasti saada askarteluhuoneeseen lisää pöytätilaa!

Ihania nämä rippikortit : ) Mulla on kanssa tämä sama leimasin, mutta vähän nuorekkaampi olisi justiin tuo tanssiva versio...nooh, mulla on aikaa toukokuuhun asti miettiä mitä kuvaa käytän.