11. toukokuuta 2009

Kaappien siivousta!

Heippa!

Edit ke 13.5
NÄMÄ OVAT LOPPU!
Kiitos kaikille kiinnostuneille!!

Olen päättänyt taas pari paikkaa siivota ja sen jälkitoimina tulee myyntiin ylimääräistä kamaa!

Siivouksen kohteeksi joutuu minulla nyt ne monet monet niput leimattuja leimakuvia, mitä omistan. Olen alkuaikoina ollut varsin uuras leimailija ja nyt tässä matkan varrella on tullut huomattua, että hillitympikin tapa piisaisi ihan hyvin :D

Toinen asia joka on tullut 2 vuoden aikana selville, että millaiset kuvat ovat mun juttu ja mitkä taas ehdottomasti ei!

Käyn nyt nämä kaikki kuvat läpi (poimit itselleni jemmaan jotain ja loput lähtee...) ja teen ns. Helposti-kuorellisia settejä. Kuorien sisällöt ovat täysin arvoituksellisia sekamelskoja. Kaikki on leimattu 99 %:sti veden pitävälle musteelle! Suurin osa on leimattu akvarellipaperille 200g tai 160g. Pieni osa on vesiväripaperille. Kuvista on 90 % mun leimaamia ja se 10 % kaikkia vaihdoista tulleita!

En suostu valkkaamaan - tässä erottelussa on muutenkin jo ihan "sika iso homma", mutta tarvitaan lisää tilaa käyttöön ja saavat lähetä makaamasta nurkista!

Hinta tälläiselle kuorelle on 8 euroa ja se sisältää jo postikulut mukana!

Ilmoittautumis järjestyksessä nämä kuoret menevät kaupaksi.

Montako näitä tulee syntymään?? En ole ihan varma, mutta nyt on jo 4 tuossa valmiina ja uskon niitä ainakin se 10-15 kuorta lopulta syntyvän. Määrät on siis isoja. Kuoret on n. 3cm paksuja paksummalta kohdalta!

Kun laitat minulle sähköpostia taru.jehkonen@nic.fi, niin laita HETI OSOITTEESI minulle.
Saan kuoresi heti merkattua valmiiksi. Kuori lähtee kun tilaus on maksettu!

Vastailen viesteihin tämän viikon kuluessa...

Yötä teille kaikille!!!

1 kommentti:

Pirkkis kirjoitti...

Viestiä laitettu.