26. maaliskuuta 2009

Tämän kunniamaininnan olen saanut seuraavilta henkilöiltä: PAulaM, NirNa, Calle, Jecca ja Loreal Blondi!

Kiitos todella paljon tästä maininnasta. Lämmitti teidän kaikkien osalta todella paljon minun mieltäni ja olen kiitollinen!



Kenelle minä tämän nyt sitten antaisin eteenpäin...

1. Taava
2. Mehukattinen
3. TarjaL
4. Maaret
5. Maissi

Lisäksi teille, jotka tämän annoitte mulle!
Samoin te kaikki olette ihania, jotka käytte täällä ja saatte minut pysymään innostuneena bloginpidon suhteen!! KIITOS!!!

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos Taru, olet antanut 3.2.09 jo samaisen tunnustuken minulle, toki olen tästä uudestaankin varsin onnellinen ja otettu:) Ihanaa, että olet olemassa:)

TARJA L kirjoitti...

Lämmin kiitos halauksen kera tästä tunnustuksesta.

Susanne kirjoitti...

Minä myös annan tämän samaisen tunnustuksen sinulle =)

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos Taru! Ja hyvää viikonloppua!

Anonyymi kirjoitti...

Paljon kiitoksia, aurinkoista viikonloppua! saat minulta myös kyseisen tunnustuksen! :D