1. toukokuuta 2019

DT Scrap the Boys: mother


Hello!

It is time to celebrate Mother´s Day on this month. Scrap the Boys like to see your scrappy project with boy(s) and mother. Here is my page. I made my background with alcohol inks on synthetic paper. I made some layers behind photos with different kind of vellum. Some vellums I was colored with alcohol inks. Then few details with enamel dots, flairs and text board. Thread and cheesecloth behind them. And now my page is ready.

Tervehdys!

Se olisi aika juhlia äitienpäivää tässä kuussa. Scrap the Boys haasteessa on aika nähdä teidän skräppäystöitä missä seikailevat pojat ja äidit. Tässä on minun sivuni. Tein taustan alkoholimusteilla synteettiselle paperille. Tein myös pieniä kerroksia kuvien taakse käyttäen erilaisia vellum (kuulto) papereita. Jotkut vellum paperit olin värjännyt myös alkoholimusteilla. Sitten muutma koriste kuten enamel tarroa, nappeja ja tekstileikkeitä. Lankaa ja harsoa niiden taakse. Ja näin sivu on valmis.






Thanks for your visit!
Kiitos vierailustasi!

1 kommentti:

Aurinkokujalla kirjoitti...

Tosi kiva tuo tausta ja tietenkin kuvat äidistä ja pojasta.
Ja kivaa tuo muu rekvisiitta, toi pieni.
Mä etsin uusia blogeja joissa en ole käynyt, silloin voi löytää tosi kivoja blogeja ja blogien takaa kivoja ihmisiä.
Mä liityin sun blogiin lukijaksi ja liitin sun blogin mun lukuluettelooni, niin sitä on helpompi seurata.
Tuleppas käymään kylässä aurinkokujallakin.