18. toukokuuta 2015

ArtJournal: Meri kätkee...


Sunnuntaina ajaessani Mikkelistä kotiinpäin tuli kovasti kuunneltua Don Huonojen uusinta levyä. Siinä minulle ihan korvamadoksi asti jämähti upea biisi Salaisuus! Samalla tuli mieleen, että saisinko tehtyä sivun tämän laulun inspiroimana. Ja jos vaikka kavereitahin haastaisin tekemään musiikin inspiroimoimana työn.

No tänään oli sellainen laiska kotipäivä ja tuota art journal kirjaa hivelin ja katselin. Kääntelin ja mietin, että mitä tekisin.... no sitten tajusin yhden sivun pohjan (sinne oli maalin loppuja lättästy, maskin jämiä ja tekstuuripastan jämiä pyyhkäisty) sopisi juuri tähän meri teemaan. Siitä se sitten lähti...

ja niin kerroksen ja kerroksen ja kerroksen jälkeen työ päätyi tähän muotoon. Itse olen oikeasti tosi tyytyväinen. Sain juuri sen tunnelman minkä halusin. Teksti on biisin kertosäkeestä!

Biisi on tehty Mika Waltarin runon pohjalta



Pistäpä linkki tänne tai faceen mixedmedia ryhmään jos innostut itsekin inspiroitumaan jostain sulle mieleisestä biisistä. Kerro myös biisi!




Kiitos kun piipahdit!

Taru

2 kommenttia:

Apris kirjoitti...

Waude. Mielettömän upea aukeama.

Miuku kirjoitti...

Taidolla tehty sivu, tykkään!

Seikun sovelluksia katsoessani tajusin, että tein jo huhtikuussa erään biisin innoittamana Art Journal -sivun. Biisi on Anna Erikssonin "Jos mulla olisi sydän". Kappale tuli aikoinaan julkisuuteen samaan aikaan isoäitini kuoleman aikoihin, minkä vuoksi se onkin hyvin tärkeä minulle. Siitä tulee hyvin voimauttava tunne. Täällä mun aikaansaannos: https://www.pinterest.com/pin/397583473330699429/