15. elokuuta 2014

5 päivää elämästäni - päivä 2

Paperiliittimen Riikka haastoi minut jo edellisviikolla tähän hauskaan haasteeseen: 5 päivää elämässä. Riikka teki tämän englanniksi, mutta toki saa tehdä suomeksikin, kuten minä teen. Eli tehtävänä on dokumentoida kuvin ja tekstein blogiin omasta elämästä 5 päivää. Päätin heti dokumentoida viime viikosta ma-pe, koska sattui olemaan vielä todella mielenkiintoinen viikko. Suurin osa kuvista on otettu kännykällä, koska se on aina joka paikassa mukana.

Toinen päivä on tiistai 5.8.14.

Aamulla oli taas tuttu pöhö päällä, mutta nyt piti saada itsensä nopeasti liikkeelle. Tänään on taas se kuukauden päivä kun minun väri muuttuu. Lähdin aamulla liikkeelle tuolla väsyneellä oranssilla ja palasin pirteällä turkoosilla. MInun joka kuukautinen perinne. Minun parturikampaajani on Minna Hiukset liikkeestä Syväraumankadulta. Tällä kertaa vaan putkiremontin vuoksi Minna oli evakossa samassa talossa asunnossa. Joten hieman eksotiikkaa tällä kertaa.

Ensimmäisen kerran vuosiin ostin hiustenlaittolaitteen. Kävin hakemassa suoristuraudan mun mohikaanin tuunaamiseen halutessa
Sitten ruokaostoksille, meinaan jääkaappi oli taas aivan tyhjä.
Meidän vakiopaikka on Rauman Prisma. 

Ruokaakin piti perheelle tehdä. Tällä kertaa mentiin helpoimman kautta eli jauhelihakastiketta ja pastaa! Meidän suosituin arkiruoka. Iisi tehdä ja kerralla saa moneksi päiväksi.
 
 Lämmin helteinen päivä joten kissatkin laiskotteli. Rappuset on Minttu-kissan suosikkipaikka.
 Joskus pitää reklamaatioistakin tehdä. Niiden tekeminen oli tänään myös to do listalla.
Olen kyllä niiden tekemisessä tosi saamaton.
 Suurin osa tiistai päivästä meni torstain kurssin suunnittelussa. ON pitkä aika kun tätä kurssia olen viimeksi pitänyt, joten piti taas tehdä uudet mallityöt ja päivittää ohjeistukset.
Kurssin suunnittelun jälkene ehdin vielä tehdä nimikyltin valmiiksi Matka Luovuuteen tapahtumaan viikonlopuksi. Siinä se valmistui telkkaria tuijottaen. 


Tämä oli tälläinen laiska kotipäivä. Töiden ja harrastusten sekamelskaa facebookissa roikkumisen lisäksi. Eli normi päivä mun elämässä.
Tähän haasteeseen kuuluu myös aina joka päivä jonkun haastaminen. Tänään haastan mukaan Milla. Kerro sinäkin hieman elämästäsi kuvin ja sanoin. 

Nähdään taas huomenna kolmospäivän kimpussa!
Jehkotar

Ei kommentteja: