11. elokuuta 2013

Skräpellystä

Minulla on ollut kyllä niin poikkeuksellinen kesä - tai 
heinäkuu ja elokuun alku, ettei paremmasta väliä!

Yleensä kesällä ehdin askarrella ja lukea vaikka kuinka paljon.
Mutta tänä kesänä on ollut juhlia, ja muita juttuja niin paljon, 
että ei ole aikaa jäänyt.

Eilen sain pitkästä aikaa tehtyä 2 tilauskorttia - ne julkaistaa myöhemmin.
Skräppäämää olen kaivannutkin ja eilen tein ns. pakit valmiiksi 3 haasteeseen
ja toivon, että huomenna ehdin skräpätä ne!

Piti mennä katsomaan tallenteita, että olikiko mulla mitään julkaistavaa
Haastetöitä kun on varastossa, mutta niitä ei passaa vielä julkaista :D
 

Tämä sivu on theyt muuten avan omaksi ilokseni!
On ommeltu, leimattu kuplamuovilla, pistetty päällekkäin papereita jne.
Mistäkin on tainnut hieman lentää työlle :D


 
Mun lapseton loma loppuu sitten!
Mä starttaan kohta kutsuja pitämään ja sinä aikana
pelmahtaa pojat taas kotiin.
Eli isän kanssa vietetty loma päättyy.

Arki alkaa... tiistaina 13.8 alkaa koulu.
Isompi menee yläasteella - isoja muutoksia siis.
Nuorempi menee 5. luokalle, mutta "koulu" muuttaa tilapäisesti 2vuodeksi remontin alta, joten n. 800metrin koulumatka muuttuu 6 km:ksi. Joten poika pääsee opettelemaan miten koulumatka kuljetaan bussilla! Eli jänniä juttuja sielläkin!

Aurinkoita sunnuntaita kaikille!

Jehko

Ei kommentteja: