11. syyskuuta 2012

toivoton tapaus ja arvontaa....

Heips täällä!

Mä niin AINA päätän, etten pakkaa ennen kuin viime tipassa! Oli kysessä sitten matka, askartelu tai PartyLIte tapahtuma.... ja aina siinä käy toisin...

muistilistojen teko pakattavista materiaaleista saa mulla esiin oikein tehopakkaajan....

joten tässä ne mun tavarat on ollees sunnuntaista asti saunan lauteilla.....
tarvitaan perjantai aamulla... niin ja kuten yksi lehti jo kuvana kertoi... 
tyyli edelleen sama = runsas!


Huom... oikeassa reunassa olevat päällekkäiset laatikot eivät liity asiaan :D

karmivinta on se, ettei tämä mitenkään pahemmin näy mun 
huoneessani näitten tuotteiden puuttuminen :D
Ja sitten ne vielä isot runsaat ennakkotilaukset.. hym!!!

Koko elokuu piti pistää blogiin runsas iso arvonta pystyyn...
mutta jotenkin se aika meni siivillä... joten nyt se tulee...


Ei muuta kuin mukavaa tiistaita teille kaikille!

Mulle tuli yllätysvapaa...joten taidan ottaa tänään rennosti!

Jehkotar

2 kommenttia:

M kirjoitti...

Wou! Mikä tavaran paljous. En ole ikinä käynyt askartelemassa olohuonetta kauempana, niin mietin: Eikö vähempi riitä? Toisaalta pystyn ymmärtämään, että tässä taitaa olla vain ne tarvittavat. Inspiraatio saattaa iskeä niin takavasemmalta, että on oltava valmiina. Vai?

Innolla odotan blogisi Mega-Super-Hyper-Kilpailu-Haaste-Arvontaa ja toivon, että oma aikatauluni antaa periksi siihen osallistua.

Pidähän lysti viikonloppu!

Puuhis kirjoitti...

heh. Mullakin on se ongelma, että inspiraatio voi iskeä ihan mihin suuntaan tahansa ja mitä sitten tehdä, kun just "SE" onkin kotona.

Tosin nyt oon päättänyt että seuraavassa tilaisuudessa rajaan vieläkin tarkemmin sen, mitä teen. Päätin että teen kortteja vain leimaamalla eli paperia, leimoja ja musteita saa ottaa mukaan (nooh ja ehkä maskeja, mutta ei mistejä). Leimojakin pitäisi miettiä kunnolla etukäteen...