20. heinäkuuta 2011

Itäsuomessa käyty..

Melkein viikko hurahti vauhdilla..

perjantaina 15.7 startattiin aamulla ilman kiirettä tuonne matkalle....
Tampereella käytiin shoppailemassa Ikeassa ja taas matka jatkui...
illalla oltiin 19 aikohin sitten Uimaharjussa anoppilassa!


Lauantaina hypättiin autoon ja mentiin piipahtamaan JOensuuhun.
Käytiin mieheni mummin luona ja hieman asioilla kylällä!

Sunnuntaina lähdettiin sitten ajelemaan Valtimolla jossa on mieheni toinen mummila ja siellä meni melkein koko päivä matkoineen! Valtimossa on aina ihana käydä!



Maanantaina Mika haki siskonsa JOensuusta Uimaharjuun ja mä lähdin terapiahoitoon: shoppailemaan yksinään... kävin askarteluostokissa Kätevässä Kädessä ja Tiimarissa ja parissa vaatekaupassakin... 


Illalla käytiin Laiskalla uimassa.... tosin mä tyydyin kuvailemaan!


Eilinen päivä olikin sitten niin hullua hampaiden kiristystä sitten jo täysin ja tänä aamulla olikin jo pikainen startti kotiin... ja olen niin onnellinen kun olen kotona... seuraavaa reissua itäsuomeen saa odottaa minun osaltani muutaman vuoden!

Lomaa olisi jäljellä vielä reilu viikko ja ans katsoo... mitä sitä vielä keksiksi. Haluaisin ainakin käydä sen uuden Harry Pottern katsoos!

2 kommenttia:

Taava kirjoitti...

Ja taas on muutama kuva project life:a varten...

Sammacco kirjoitti...

Voi vitsi kun tuli kaipuu Pohjois-Karjalaan ja etenkin Valtimolle! Valtimolla on vietetty mukavia hetkiä, kun mummoni vielä eli, sillä isäni on kotoisin Valtimolta! Edellisestä Itäsuomi kiertueesta on meillä aikaa jo nelisen vuotta, voisi olla jo aika tehdä uusi.