28. kesäkuuta 2010

Haaveeni, UNELMANI.... käsin voi jo kosketella!

Minähän olen sellainen nainen, että en ymmärrä autoista mitään muuta kuin värin :D

Viime vuonna iski kuitenkin pieni himo autoon... siis ihan uuteen autoon....
ammatikseni kun kuitenkin tienpäällä kuljen ja tuo hyvin palvellut Toyota Carina alkaa olla jo palveluvuotensa palvellut... tosin toimii hyvin vielä... ja ollut TODELLINEN löytö aikanaan vuonna 2001 kun meille hankittiin! Isäni on todella hyvä tekemään näitä löytöjä!

Tämän vuoden puolella autokuume on kasvanut ja olen enemmän leikitellyt asialla, että se voisi tapahtua tänä vuonna... parin viime kuukauden myllerrykset ja suunnitelmat ovat asiaan laittaneet vielä enemmän potkua lisää ja sen tuloksena on sitten on tulema... että se auto ostetaan tänä vuonna... kunhan parit asiat on hoidettu saatu järkättyä!

Isäni kanssa kun ollaan samoista geeneistä, niin asiathan menee niin, että kun jotain tehdään, niin tehdään täysillä tai ei lainkaan! Lopputuloksena viime viikon keskusteleujen jälkeen se,e ttä isäni toi minulle koeajoon auton....

joka on kuin UNELMA minulle, tarpeisiini ja myös hyvän tarjouksen bongasi!

Nyt UNELMANI on meillä koeajossa ja voitte kuviella, että kuinka paljon paperiasioista ja järjesteltävää kommervinkkiä minulla on tiedossa parin päivän aikana, että me oikeesti saataisiin tuosta MUN OMA UNELMA - Ihka aito ja toteutunut!!

Joten auto on kuvattu, että voin sitä ihailla ja haaveilla
niistä ihanista matkoista ja tapahtumista autollamme ;D



Joten mä lähden näkemään nyt valkoisia unelmaunia.....
huomenna pistetään asiat järjestymään!!

3 kommenttia:

Katja Askartelee kirjoitti...

Hieno auto, ihan sun näköinen:)

Taava kirjoitti...

Hieno pelihän se...

Pirkkis kirjoitti...

Jokos on "vaavi" kotona?