13. huhtikuuta 2010

Penny Black!

Tervehdys täältä kotosalta!
Kävin äsken hammaslääkärissä ja hän veti multa yhden murheen kryyni-hampaan pois!
Nyt on puoli naamaa turvoksissa ja odottelen, että leukaluu alkaa särkemään!
Joten tähän pientä postausta ja sitten tuonn sängyn pohjalle kera särkylääkkeen!



Mä olen niin ihastunut tähän Penny Black-leimasimeen!
Aivan ihana tyttä ja käy niin moneen korttiin!
Kuva väritetty DIstress Ink-täyttöpulloilla!
Kukkaseen olen laittanut sticklesin Rock Candya!
Olen ihanstunut kanssa täällä näihin Rock Candy tuotteisiin Rangerilta!
Taustapaperi on Taitomannista, jossa on lopetusmyynnti menossa! Nyyf!!!

Mukavaa aurinkoista viikkoa teille kaikille!

ps. olen nykyään koukussa Penny Black-leimamisiin.
Eilen tuli huudettua eBaysta n. 10 leimainsta lisää ja Crafticasta tuli eilen 2 ;D

2 kommenttia:

Maaret kirjoitti...

Todella kaunis ja energiaa tuottava kortti :)

SannaS kirjoitti...

IHANA!!! Kauniit värit upeassa kokonaisuudessa!!! =)
..täällä ilmoittautuu toinen rock candyihin rakastunut... ;D