4. syyskuuta 2009

Ostoksia ja hiusmalleja

Tunnustan.... on tullut langettua ostoksiin... suomesta tällä kertaa.. Nämä ihanuudet posti toi minulle eilen! Toivottavasti ehdin huomenna kortteilemaan hieman enemmänkin!!



Uusia Spellbindersejä oli pakko saada.... Paperinauhasta!



Myös leimasimia, h20 värejä, rubon aakkosia, 3D:tä.... Paperinauhasta nämä edelleen!

Toinen paketti tuli Paperellesta ja sieltä tuli joulupapereita, leimasimia, liimapisteitä ja jouluglitter tarroja... niin ja korttipohjia valkoisena!

Yes... sormet syyhyy....

Kävin tiistaina taas laitattamassa hiukseni ja kun kesän auringonpaahteet ovat ohitse niin punainen tuli takaisin hiuksiini!

Tykkään näistä ihan hirveästi - mutta ensimmäinen ajatus joka parturin tuolissa tuli, kun nämä näin, että pitää muuttaa Lontooseen ja hakea niitit, niittivyöt, nahtakatti ja hakaneulat!
Punk rules!!!!
Ei muuta kuin väriä teidänkin elämäänne!!!
Kuvan on ottanut esikoiseni - ja äidillä tosi kumma ihme...



HUOM!!! Rauman blogitapaamiseen mahtuu vielä muutama mukaan!!!
Ilmoittaudu rohkeasti mukaan joukkoon!!


9 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Hyvältä näyttää hiukset :D
Minun pitäis kans käyä ottamassa väriä, mutta kun on nuita harmaita jo niin en tiiä....

Carola kirjoitti...

Upeet hiukset ja ihania ostoksia!

Hanne (korttitehdas) kirjoitti...

Nuo ostokset sais kenen tahansa sormet syyhyymään, wau! Ja noi hiukset on mageet! :)

Maaret kirjoitti...

Jes, Punk rules, Mageet hiukset, just sun tyyliset :):)
Ja herranjestas mitkä ostokset ja mä kun luulin itse törsänneeni taas ihan hulluna, heh. En pärjää sulle alkuunkaan!

Mervi kirjoitti...

Hyvin tarpeellisia ostoksia, kyllä taas pelittää! Komiat hiukset, mäkin laitoin punaiset vauhtiraidat;-))m

Ritva kirjoitti...

Rulettaapi hyvinkin ja hyvin käy sinulle! ja oletpas shoppaillut, mitä herkkuja!!

Taava kirjoitti...

Loisto ostokset sulla. Mun piti kanssa kirkastaa mun punaista hiusväriä, vaaleaa vauhtiraitaa unohtamatta. Harmi, että mä olen niin lyhyt, etten silti erotu joukosta ;-D

Pihku kirjoitti...

Hmmm..mites se oli se 25 euroo, hihiii....

Kaikkee kivaa kyl olet ostellut.

Kirsi kirjoitti...

Totuushan on että punk ei kuole koskaan :D ja jeah hiuksissasi on tyyliä. Lisäksi vielä noista hankinnoista näyttävät todella herkullisilta. Shoppailu on kivaa.