25. kesäkuuta 2009

10 paljastusta minusta!

Sain tämän haasteen Tikku-Iitalta! Tämä on hauska ja mukava. Joten pakkohan tätä on jatkaa... ihana!!! 10 tuntomerkkiä itsestäsi muille on tarkotus paljastaa....

Minä kun en paljon ole salaillut, niin tämä on senkin vuoksi melko haasteellinen tehtävä...

1. Olen ihan liian kova syömään karkkia ja sokeripitoisia juttuja... ihan hillittömästi kuluu.

2. Olen pelannut elämässäni 14 vuotta futista maalivahtina aikanaan Pallo-Iirojen joukkueessa!

3. Olen eläkkeellä sellutehtaan käyttöhenkilöstön tehtävistä syynä ms-tauti, fibromyalgia, psoriasis-atriitti, psorisaasis...

4. Olen äänekäs, puhelias, aika hallinnoita persoona. Asioissa yleensä 110 % mukana tai en lainkaan!

5. Entinen iltauninen on eläkkeellä olon aikan muuttunut yökyöpeliksi!

6. En ole koskaan kokenut itsessäni mitään luovaa ja taiteellista. Olen kokenut itseni paljon enemmän matemaattiseksi, teknilliseksi jne.. Ensimmäiset askartelut olen "vakavissani" tehnyt sopeutusmisvalmennuskurssilla 2004. Ja seuraava ilmentymä tuli 2007 ja nyt on viety kuin metrin mittaa. Itseäni tämä häkellyttää enemmänkin.

7. Rakastan verkostoitumista. (Tämän olette ehkä huomanneet) Uusia tuttuja ja ystäviä tulee maailmalta aina eri syistä ja yhdistävien tekijöiden vuoksi. Osa henkilöistä jää matkan varrella, mutta rakkaimmaimmat ihmiset kyllä jäämät matkaan mukaan :D

8. Minä joka en ikinä halua myydä mitään ja olla esittelijä, niin olen tehnyt 5 vuotta suurella sydämmellä itsenäisen konsultin hommia terveyteni ehdoilla. Ja olen rakastanut joka hetkeä. Mutta tämäkin on verkostoitumista - konsulttien, asiakkaiden ja emäntien kesken ;D

9. Olen todella pelkääjä ja ennakkoluuloinen tilanteita kohtaan, jossa on pimeää, myöhäinen ajankohta, alkoholia, huumausaineita yms... olen oikein extra tappelukammoinen ja se aiheuttanut elämässäni joskus aika inhoja tilanteita. Mutta en ole koskaan kokenut sellaista suoranaista väkivaltaa tai uhkaa humalaisista, josta pelot johtuisi. Ensimmäiset oireeni tuli n. 11 v kun en suostunut olemaan yksin kotona pimeällä - siis talvellakaan klo 18 jälkeen jos oli pimeää. Nykyään vältän tilanteita jossa ihmiset juhlivat liikaa (jotkut kun juovat aina rähinäviinaa) ja joudun kulkemaan iltaisin klo 21 jälkeen yksin kävellen pimeällä!!!!

10. Olen välineurheilija. Aina kun aloitan joitan uusia harrastuksia, niin kaikki pitää tehdä hyvillä välineillä, kunnolla ja 110 %:sti. Tämä on käynyt askartelijan lompakolle... mutta toisaalta on nautinto tehdä kunnon välineillä!!!

Tässä nyt jotain - osa ehkä jo teidän tiedossanne.

Haastan tämän tekemään PIHKUN, TINTIN, RIINAN, TAAVAN ja RIIVIÖN!
Muutkin saavat ottaa tämän jos tykkäävät!


Nyt blogimaailma pois silmistä - huominen koulutus ohjelma tekemättä.... duunin kimppuun siis


~Taru

2 kommenttia:

Riituli kirjoitti...

Kiitos haasteesta. Löydät vastaukseni blogistani.

Anitta kirjoitti...

Hei oli kiva lukea sinun tunnisteet. Hauskasti toit ne esille. :)