13. toukokuuta 2009

Kuulumisia ja perhosia

Tänään tulee olemaan *aska päivä. Mä olen täällä ihan hermona. On meinaan aika reumalääkärille ja tiedän saavani 2-4 piikkiä kortisonia erittäin tulehtuneisiin niveliin.. osa vielä kämmenen puolelle. Hirvittää jo valmiiksi... mutta ilman niitä en tule pärjäämään!!!

Joten jos linjoilla on hiljaista seuraavat 1-2 päivää niin makaan sängyn pohjalla kipujeni kanssa. Siinä meinaan menee x tuntia, kunnes se kortisoni on sulautunut kroppaan ja kipeät nivelet tokeentuneet kokemastaan. Olen täällä pää punaisena postitellut uusia juttuja ja rästijuttuja, joita on myös hävettävän paljon. JOtta saan sitten illan ja huomisen toipua rauhassa!! Lääkäri on iltapäivällä.... arg!!!



Viikonloppuna syntynyt kortti.

3D kuva jonka leikkasin ns. taustasta irti, että sain se eläväisemmäksi korttipohjaan! Minä kun en hallitse perinteisiä 3D kortteja, mutta jos ne voi toteuttaa kuin leimakuvan kanssa, niin sitten ok!!

Taustatapari haalean vaaleanpunainen ja reunat olen leimannut pehmeällä lilalla kiekuroita.

3D kuvan taakse olen laittanut core-kartonkia, stanssannut uusilla Spellbinderseillä, hieman hingannut hiekkapaperilla, leimannut

Onnea tekstin tummemmalla ja lisännyt siihen glitteriä kynällä. Musteet tässä kortissa ovat kaikki mementon dropsja, joille olen sydämeni menettänyt.

Ihana huopaperhonen on Sinellin ostoksia viime käynniltä. Olisi pitänyt ostaa enemmän kun ne on kohta käytetty. Keskeltä liimatäplillä kiinni ja siipien juureen olen laittanut 2mm liimatassut, joten se kohottaa perhosta.

kortti päivässä haasteeseen # 160


6 kommenttia:

Niinu kirjoitti...

Kyllä se siitä,parin päivän sisällä helpottaa:)
Koetahan kestää.
Ihanan taustapaperin olet tehnyt:)

Pitsihame kirjoitti...

Voimia sinulle kovasti koettelemuksiin!
Huiman nätti kortti kokonaisuudessaan :)

Annmari kirjoitti...

Koita jaksaa, toivottavasti saat avun kaiken kivun jälkeen.
Kaunis kortti:)

Anonyymi kirjoitti...

Ensinnä tsemppiä ja pikaista toipumista hoidosta. Ihana kortti taas ja tosi kiva, kun olet tuonnut oman ideasi 3d-kuvien käytöstä näytille.... sanoo nimim. 3d-kuvia kaapissa... Ne kuvien omat pohjakuvat ovat yleensä tosi tylsiä laatikoita ja minäkin olen ihan turhaan niiden kanssa tuskaillut. Ne on useimmiten vielä ainakin minun kuvissani noihin A5 kokoisiin suhteutettuja tai siis ei neliöitä ja sitten niiden kanssa on vähän haasteellista elää näin aloittelijana:))

Unknown kirjoitti...

voi...toivottavasti menee hyvin...tiedän itse miltä se tuntuu niitä saada...*huh* Mutta silti siinä on se helpotus mikä tulee sitten... Huono lohtu juuri nytten...Koita jaksaa!!

Mervi kirjoitti...

Kiitos kuori tuli perille ja hyvin olit valinnut, minulla ei ollut yhtään näitä leimasimia! Tsemppiä toipumiseen, minäkin kävin tänään piikillä, nyt peppuun, mutta viime viikolla sain Heinolassa nilkkaan, auts, mutta on jo vähän parempi;-))m