12. tammikuuta 2009

Magnoliaa miettien ja toivotellen!



Tämä leimasin on ensimmäisiä minun ostamia Magnolioilta. Samalla myös ensimmäisiä leimasimia, joihin ihastuin ja miksi Magnoliat on yksi mun suosikeista - edelleen!

Muistaakseni olen myös tehnyt ensimmäisen leimailutekniikalletehdyn korttini lokakuussa 2007 tästä kortista. Se kortti löytyy täältä!!

Tämän kortin olen tehnyt punavihreäksi ja taustalta löytyy BasicGreyn erilaisia papereita. Leimakuva väritetty kuivapastelleilla.

Kukkaset ovat Priman, keskellä kieman kristallinpuolikkaita, teksti on Circle it-sarjasta ja stanssattu uudella Spellbindersillä. Tämän kyseisen olen ostanut Heliltä Paperinauhasta!

Tämä kortti osallistuu haasteisiini:
# 10 kortti päivässä haasteessa
# 8 leimat korteiksi haasteessa

Pienet yksityiskohdat:





3 kommenttia:

Riina kirjoitti...

Totta puhut, hieno leimasin! Ja kortti on aivan ihana! Tykkään kaikesta!

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä, minäkin tykkään tuosta Tildasta! On pikkasen sun tyyli muuttunut!

Taru Jehkonen kirjoitti...

Onhan kehitys aina suotavaa :D Tietysti katsojan silmissä on aina se totuus - mutta väritystekniikoitakin on matkalla testattu - hylätty ja hyväksytty :D