1. kesäkuuta 2020

My last DT page with Scrap the Boys!!


Aurinkoinen tervehdys Raumalta!

Olen saanut nauttia upeat 2 vuotta tästä huikeasta Design Tiimistä Scrap the Boys haasteessa. Lahjakkaita, taitavia tekijöitä. Nyt on minun aika antaa tilaa uusille inspiroiville tekijöille. Taatusti tulen osallistumana tähän haasteeseen myös jatkossa. Onhan mulla noita lasten kuvia suuret kasat, jotka on taltioimatta.


Tämän skräppisivun olen tehnyt Heidi Swappin StoryLine inserttiin. Insertin sivun koko on 7,5" x 9". Taustan olen tehnyt Distress Oxide musteilla. Stanssin maskipaperista (Bilteman piirustuspaperirulla art. 28-2290) pilvet ja aurinko/kuu malliksi pyöreän kuvion. Liimasin nämä sivulleni ja aloin levittää mustenlevittimellä sivulle väriä. Käytin useampaa sinistä sävyä luoden pilvimäisen taivaan. Osaksi apuna ihan reivitty paperi ja osassa aluetta apuna maski.

Kun tausta oli värjätty, niin irroitin maskit eli pilven ja ympyrän. Tämän jälkeen laitoin näidne päälle ne vastapalat, jotka olivat syntyneet stanssaamisessa. Liimasin ne ympyrän sekä pilvien ympärille. Näin pääsin sitten värjäämään pilvet ja ympyrän.

Tämän jälkeen leimaisin taustalle kevyitä kuvioita mustalla musteella. Lopuksi levitin valkoisia maaliroiskeita taustalle.

Lopuksi valitsin kuvan, tein kuvan taakse papereilla kerroksellisuutta. Liimasin nämä paikalleen. sen jälkeen etsin aiheeseen sopivat koristeet ja tekstit. Näin sivu olikin jo valmis.



Kiitos, että piipahdit!

1 kommentti:

Sharon Fritchman kirjoitti...

We will miss you at Scrap the Boys, Taru!