10. huhtikuuta 2020

TN skräppäys #1 / 2020


Kaupallinen yhteistyö

Tervehdys!

Viime vuonna hurahdin Heidi Swapp´n StoryLine mallistoon ja olen osan skräppileiskoistani tehnyt viime vuonna StoryLinen Letter kokoon. Tänä vuonna Heidi Swapp´n malliston StoryLine mallisto laajeni muotoon Story Line Chapters mallistoksi. Tähän tuli lisäksi upeita isoja vihkoja muistojen tallentamiseen. 

Nanna (Nannan Paperi&helmi) laittoi minulle Journaler inserts ja Scrapbooker inserts vihkopaketit minulle ja olen niihin ehtinyt nyt tutustua. Jokainen paketti sisältää 3 identtisen kokoista vihkoa. Vihkojen koko on 7,5" x 9". Lisäksi on vielä kolmas paketti eli Planner inserts, jota minulla ei ole käytössä.

Tämä vihko on Scrapbooker inserts paketista. Sivut ovat vaaleita, joissa on pienen pieni hento kuviointi.  Tähän vihkoon aloin tehdä vuoden 2020 Traveler´s Notebook tallennusta, eli tallennan vuoden 2020 tapahtumat ja muistot aikajärjestyksessä.  

Ensimmäisten sivujen jälkeen olen todella innoissani tästä koosta. Viimeisen ajan eli 2019 vuoden alusta asti ole skräpännyt joko standard TN vihkoihin, StoryLine Letter kokoon tai 8" x 8" albumeihin. Tämä sopii täydellisesti mun käyttööni. 

#hsstorylinechapters
#heidiswapp
#scrapbooking



Thanks for your visit!
Kiitos piipahdusestasi!
Taru Jehkonen

Ei kommentteja: