17. elokuuta 2018

DT Craftaamo


Tervehdys kaikille!

Tänään on vuorossa esitellä teille minun tekemän skräppisivu TNvihkoon eli Traveler´s Notebook layout/spread - niinkuin se maailmalla ilmaistaan. Tästä tosiaan olen jo jokusen viikon himoinnut jas ulatellut. Tässä kuussa tein jo vintagehenkisen sivun toiseen TN vihkooni. Ja nyt Craftaamon haasteeseen tehtiin vähän raikkaampaa sivua.

Craftaamon haasteena tällä kolmannella kerralla on #craftaamo. Minulla sattui olemaan tämän vuoden keväältä kuva, jossa olen sekä minä että Nanna - Craftaamon sydän. Kuva otettu vielä Craftaamon tiloissa. Ja tämä kuva pääsi myös siksi tähän sivuun, koska minä RAKASTAN kaikkia - erilaisia - erikokoisia askartelutapaamisia. Niissä on aina ihana käydä ja ihmiset on tärkeitä!!!

Craftaamo publiced new challenge. Our theme is #craftaamo on this month. (Craftaamo is like "crafting place" in Englihs). I made my layout in my Traveler´s Notebook.






Kiitos piipahduksestasi!
Thanks for your visit!

Taru

Ei kommentteja: