23. syyskuuta 2017

Minun Plannerini!

Oletko sinä Planner ihmisiä?
Tai muuten vain koukussa paperikalenterihin?

Itse olen ihminen joka olen aina rakastanut kalentereita. Pieniä, isoja, uusia, nättejä, kauniita ja monipuolisia. On usein monta kalenteria samaan aikaan käytössä samaan aikaan.


Keväällä 2016 tutustuin Plannereiden ihmeelliseen maailmaan Facobookin kautta.
Huhtikuussa saapui enemmäinen plannerini minulle: Happy Planner.

Tuli myös hankittua iso kasa erilaisia tarroja ja planner leimoja!
Aloitettua Plannerin tuunailun ymmärsin hyvin pian, että näkemäni / kokemani planner "tuunailu" ei ole minun juttu. Samalla innostui kovasti pienestä valokuvauskoneesta nimeltä Polaroid Zip!

Skräpppäys  on minulle hyvin rakas harrastus ja sen vuoksi tulee paljon käytettyä valokuvia. Kuvien tulistamista varten olen aikoinaan jo hankkinut Canon Selphy tulostimen.

Innostuin yhdistämään rakkaat harrastukseni: skräppäyksen ja kalenterin pitämisen. Entisessä elämässähän en ole sivuja mitenkään koristellut. Vain kirjoittanut ja pitänyt kirjaa menoista. Nyt käsissäni mun planneriin syntyi tarinaa hieman Project Life hengesä. Ja tämä tapa on ehdottomasti sen minun tapani.

Tänä vuonna innostuin Happy PLannerin miniversiosta ja hän kulkee minun kassissani mukana joka paikkaan.



Tänään tein omaksi ilokseni videon omista plannereistani, käyppä katsomassa...


Jätä kommentti YouTubeen - edes peukkua aktivoiden!
Ja muistathan seurata kanavaani, kiitos!

Kiitos kun piipahdit!

Taru

Ei kommentteja: