4. heinäkuuta 2014

SSM-vaihto ryhmä2, vko 2

Heippa kaikille!

Eilen illalla sain tehtyä taas yhden leiskan.
Nyt on vuorossa SSM-vaihdon ryhmän 2 viikko 2!
Ryhmässä 2 on mukana itseni lisäksi Tuire, Suvi ja Tiina!
Toka paketti tuli Tuirelta ja se näytti tältä!


Minun tulkintani meni 60-luvulle, tarkalleen vuoteen 1968!

 Minun ensi reaktioni näihin upeisin materiaalein oli, että APUA! IHan liian romanttista ja vintagea mun tyyliin. Mutta kun aloin kaivelemaan vanhoja kuvia, niin johan se inspiraatio löytyi ja lopulta tämä leiska oli oikeasti helppotehdä. Lähes kokonaan ompelukoneella tehty!

Kiitos haasteesta - hauskaa!

Kuva on otettu minun vanhempieni hääpäivänä ja kuvassa on isän äitini ja isän sisko eli tätini!
n. 4kk ennen kuin minä tulin tähän maailmaan!




Kiitos kun piipahdit!

Jehkotar

Ei kommentteja: