6. joulukuuta 2012

jee mä löysin...

syksyllä aloin etsimään, että mistä saan uuden pullon mun suosikkisuihketta.
Suosikkini on Memories Mist ja siinä Iridescent väri... upea tasainen kiilto...

kokeilin monta mistiä... kaikista tuli liian hento kimalle... tai piti suihkuttaa vietävästi. Tuota riittä suihke tai kaksi... upea aine... pullossa enää 1cm... paniikki melkein iski.

Klemmarikellarin JOnna sitten selvitti tukustaan ja selvisi, että tuotteen valmistus on lopetettu :(

Yksi päivä kauppoja kierressä törmäsin tähän Rangerin tuotteeseen Perfect Pearls Mists ja värinä Perfect pearl.  KOkeilin - olen INNOISSANI! Nyt löytyi uusi suihke jota tekee samanlaista jälkeä!! Jeee!!! Askarteluni on pelastettu :D



Tiedoksi ihan vaan muillekin :D

1 kommentti:

Mummukka kirjoitti...

Kiitos, kuulostaa hyvältä. VAIKKA mä jo masennuin, kun mun skräppäysin to lopahtaa kun tuntuu ettei osaa sijoittaa papereita...viimeisimmästä tuli ihan hirveen hailu ja tylsä ja menin sen tyrkkäämään yhteen haasteeseen...aargh. Mut tuota pitää saada.