15. elokuuta 2012

erilainen hääkortti!

Viikonlopun konferenssin jälkeen onkin ollut takki tyhjä.
Tämä paljasti, että ei ole ihan vielä normaalissa kunnossa tämä nainen.
Onneksi tämä viikko ei ole kovin kiireinen.
Tosin nyt päätin toteuttaa yhden varasto projektin, jota olen jo 4vko siirtänyt.
Eilen tyhjensin sen varaston ryjästä.
Tänään on tavoite siivota se varasto ja alkaa täyttämään se tulevilla tavaroilla..
sillä jatketaan torstai.
Perjantaina on tavoite täyttää tämä toinen tyhjenevän varaston käyttöönotto...

pienissä osissa hyvää tulee...

ensi viikolla alkaakin sitten mun sesonki....

Mutta olen minä viime viikolla ehtinyt askarrellakin....


Tämä hääkortti on tilaustyönä - sain selkeät oiveet ja sen jälkeen se inspiraatio ja idea syttyi päähäni yöllä kello 01... joten tämä ja tämän 2 kaverikorttia on askarreltu aamulla 01-05 ajalla :D

Tätä oli ilo tehdä... 






jehkotar

4 kommenttia:

Anu kirjoitti...

Kaunis! Mulla tuollainen ajankohta tuottaa aika erinäköistä räpellystä ;)

Nanna kirjoitti...

Todella kaunis kortti! Mullakin parhaat ideat syntyy öisin mutta en kyllä jaksa nousta niitä toteuttamaan;)

Taru Jehkonen kirjoitti...

silloin on pakko kun ei saa nukuttua sen ajatuksen vuoksi!

mehilainen75 kirjoitti...

Tää on Upea :)