19. heinäkuuta 2012

shopping and blogging!

päädyin sitten ostamaan lisää kuvatilaa... reilu 2e/kk, ei kallis sijoitus! Nyt on sitten 25x tila kuville! En mä raaskinut poistaa mitään kuvia! 

Niin tällä viikolla posti tuonut jotain kivaaa... (kaikkia en ole eds kuvannut...)

Näitä Dylusionsin maskeja olen kuolannut....


Ja niitä tilasin lopulta Simon Say Stampsilta. Ostint arkoituksella näitä isompia - sopivat hyvin skräppäykseen.. ostin myös silmällä pitäen tulevaa lauantain gesso-kurssia... ja sieltä saatavaa inspiraatiota!
 



 Mä tykkään kuitutusseista. Mun suosikkini on Staedtlerin kuitutussit, mutta ei ollut saatavilla kuin kävin eilen kaupassa. Joten ostin tällä erää sitten Stabilon tusseja. Nekin on ihan ok. Aina niistä tykännyt ja kun olen taas palannyt slameilun pariin, niin näistä kuluu taas ihan reippaasti! ostoslistalle pistän kyllä nuo Staedtlerin kynät, kun tulee vastaan niin hamstraan ;D
 



Tiimarissakin kävin vaihteeksi koklaas olisiko hyllyssä Illustrationia... olihan sitä ja taas kasa lähti kotiin. Myös leiman ja pari rullaa nauhaa ostin samalla reissulla.


Tänään tuli myös ihana kuori kotiin - tämä tuli Paperinauhasta!
Siellä oli yksi uusi Magnolian leima ja 2 noita ihania Stampiquen leimoja... yksi jäi vielä nakottaan... hym!

 Oikein mukavaa alkanutta torstaita kaikille.
Se olisi vika esittelypäivä ennen mun minilomaa!!!

See you

Jehko

1 kommentti:

Kaisa kirjoitti...

Noi suihkeet on kyllä ihkuja! Vitsit mitkä värit, mieltä kaivertaa violetti ja musta..