20. marraskuuta 2011

TAmpereella piipahdettu!

Hei!

Perjantaina piipahdin TAmpereen kädentaitomessuille pikaikaisesti. Hieman ostin joululahjoja (niitä en nyt sitten kuvannut) ja jotain pientä kivaa askartelujuttuja itselleni..::

 Näitä kyniä olin tilannut Anulta muutaman..  hain ne...
 Nämä löysin Helmien talosta!
 Askarteluviikonloppuna tämä hajosin, joten ostin uuden... tarpeeseen!


 3 edellistä kuvaa on Klemmarikellarista ostettua...

 Nämä nauhat ja ylemmät leimat ovat Ökömököstä!
 Ja nämä Heinikasta

 Siis mulla oli tosi kivaa ja inhimilliset shoppailut!

Palaillaan!

10 kommenttia:

Maaret kirjoitti...

Mihin sä oikein katosit messuilla, se kahvittelu sitten jäi!
Aika kivoja hankintoja sullakin ja reippaasti enemmän kuin mulla:)

Taru Jehkonen kirjoitti...

Niin ja vähän hankintoja "minun" määräkseni - ei oikeen monetkaan asiat inspanneet!

No ku mentiin sitten syömään silloin yhden jälistä... ja kun soittelitte kahvista... niin heti ei jaksanut ja hyöhemmin mun piti olla jo matkalla... joten olin 15.20 ulkona j messuista ja kohti seuraavaa osoitetta.

Harmillista, etten ehtinyt - mutta joskus vaan näin käy!! Nähdään ja jutellaan seuraavaassa käänteessä!!

maiju kirjoitti...

Jostain syystä "katseemme" ei kohdanneet näillä messuilla... Olen tainnut olla humputtelemassa kun oli ostoksilla ;)

Taru Jehkonen kirjoitti...

Nähtiin me aamulla heti klo 11 aikoihin Heinikassa... sinä saavui juuri silloin paikanpäälle!

Maiju kirjoitti...

Jehko... Mä tällaista vähän pelkäsinkin.. Meinasin laittaa mun kommentin perään, että vai nähtiinkö me... Oli hiukka tungosta tuossa vaiheessa ja itselläni sellainen vähän hektinen olo päällä tulovaiheessa ;)

Pirkkis kirjoitti...

Ihania nuo paperilehtiöt ♥. Varsinkin tuo ylempi sopii mun hion-kaiken-vasta-maalauksen-jälkeen -tyyliin :o)

Riikka kirjoitti...

Moi! Mikä putiikki möi silitysrautaa? Oliko kallis ja mitä eroa on tuolla ja tavallisella silitysraudalla?

Taru Jehkonen kirjoitti...

kaupan nimi ziria. maksoi n. 30e. kevyt, pienempi kuin tavallinen... tykkään tuosta...

Anu kirjoitti...

Mielenkiinnolla jään odottamaan mitä Inktensien kanssa saat aikaiseksi kun melkein ne ostin itsekin Helsingin messuilta.

Jaana alias jahnukainen kirjoitti...

Mä käytän nykyään vallan noita Inktense Blockseja leimojen värittämiseen. Tykkään niistä tosi paljon.