6. elokuuta 2011

Tuunastausta, helmeilyä ja kortti!

Mukavaa lauantaita kaikille!

Pitaisi alkaa vaatteiden sovitus ja kokeilu ensi viikonlopun suurbileitä eli PartyLite Konfferenssia varten. Osa vaatehankinnoista tehty ja nyt pitää selvittää, että onko vielä puute jostain.

Iltapäivällä kokooontuu AKKAKÖÖRI - siis minä ja kaksi ystävää 30 vuoden ajalta askartelun ja väkertelyn merkeissä! Tarkoistus olisi hieman väkertää siellä mulle sopivia koruja asuihin. Munkin helmet muuten sitten mahtui Ikean kassiin, kun ne eilen pakkasin ja vein jo autoon odottamaan.

Torstainan kun olin vaateostoksilla Eurassa, niin matkaan löytyi myös tälläiset hauskuudet:

Tuo roskin on pöytämallia oleva roskis tuollaisesta ovenpieli roskiksesta.
Se oli niin hauska,e ttä oli pakko ostaa askartelupöydälle sellainen silppuroskikseksi!
Ostettu Maskusta.
Sitten tuo sabluuna oli kanssa ihana - ohuessa pellissä oleva sabluuna.
Sen ostin Punavillasta - Raijan ihanasta aittaputiikista Eurasta. 
Siellä on kaikkea vanhaa ihanaa sisustustavaraa - kannattaa piipahtaa!!!

Tällä viikolla on syntynyt paljon kortteja, olen liki joka päivä tehtynyt vähintään 2 korttia - joku päivä enemmänkin. Ja intoa päällä edelleen...

Tässä esille nyt yksi tekele..


Mulla on ihan tajuton oranssi-kausi menossa. 
Huomaan että liki joka kortissa on tällä hetkellä 
oranssia jossain muodossa, edes vähän!! :D

Tämän Anya leiman olen omistanut ties kuinka kauan, 
mutta nyt vasta päässyt kortiksi asti mulla!

Mukavaa lauantaita teille kaikille!

Jehko

Ei kommentteja: