28. toukokuuta 2011

KennyK

Tänään piti aloittaa Ammattitutkinnon suorittaminen työnimellä Taikamestarit!
Eka lähiopetusviikonloppu olisi nyt ollut sitten Valkeakoskella!
Tytöt yksiköstäni lähtivät nyt sitten keskenään - ilman minua!
Selkäni on hieman oireillut 2 viikkoa, mutta ei mitään todella lamaannuttavaa.
Eilen illalla se päätti sitten toisin! Aivan kaput - geelejä, tabuja naamaan... sitten alkoi
tuntumaan siltä, että lähtee jalat alta, ei muuta kuin pitkälleni.... arg!!
Joten tässä nyt välillä istutaan, välillä levätään ja vedellään lääkkeitä niin geelinä, että tabuna.
Toivotaan, että olen kunnossa 2.6 kun esittelyt taas alkavat!
Se siitä mun ammattittutkinnosta sitten...

pitää yrittää hyödyntää tämä tilanne tekemällä jotain kivaa....


Että mä tykkään näistä KennyK leimoista - just eilen tuli taas 3 uutta...
joudun vaan kärsivällisesti odottamaan, että niistä 
tulee leimoja, kun välitä noista digileimoista.
Täältä mä ne hankin ja toimitus on viikossa - 
minusta just sopiva toimitusaika ulkomailta!
Väritetty ProMarkereilla.
Kohokuvioitu, haaraniittejä, stansseja käytetty, skräppikirjaimia!

Leppoisaa viikonloppua teille kaikille!

Ei kommentteja: