7. huhtikuuta 2011

Kevät Amsterdamissa!

Tosiaan viime viikolla oli aika palkintomatkan Amsterdamiin. Kun kaikki passikaaokset oli koettu ja onnistuneesti niistä selvitty, niin oli torstai aamulla 31.3. klo 8.15 aika nousta Finnairisin siiville ja lentää Amsterdamiin 138 kolleegan kanssa!

Kun saavuimme Amsterdamin Schipholin lentokentälle, niin jokainen otettiin vastaan upealla punaisella ruusulla! Ne oli todella kauniit samettiset! Tässä kuvassa minun ja kämppikseni & konsulttini Tarun ruusu meidän hotellihuoneeseen värkätyssä maljassa!

Lentokentältä bussilla hotellille Eden Rembrandt Square Hotel ja kun saatiin laukut säilytykseen, niin hakemaan ruokapaikkaa. Saapumispäivämme oli sateinen ja viileä! Löysimme kodikkaan ravintolan ja siellä käytiin syömässä!

Ensimmäiset shoppailuni tein tässä kaupassa - askartelulehtiä!

Upealle kukkatorille ei ollut matkaa kuin pari minuutti hotellilta!
Kauniita kukkia, sipuleita ja PALJON! Sekä halvalla!

Torstai iltana meillä oli yhteinen illallinen Indonesialaisessa ravintolassa nimeltä Indrapura! Upea tunnelma, herskyvä nauru ja hyvä ruoka. Osa ehkä mun makuun liian mauisteista, mutta kokonaisuus loistava!

Nyt ollaan matkalla Tilburgiin, jossa on PartyLiten varasto ja euroopan jakelukeskus!
Matka meni rattoisasti bussissa ja hauskaa oli - perillä meillä ei ollut kuvausoikeutta, joten kuvia vain matkalta. Tämä oli perjantai päivän retki!

Lähdettiin pikashoppailemaan Tilburista tulon jälkeen.
Arjalle löydettiin sovita kengät - oikeesti siis kaikki taidettiin liki ostaa jotkut kengät ja parhaat useammat!

Tämän reissun jälkeen oli vuorossa ruokailua ja lähdettin 14 naisen joukolla tutustumaan punaisten lyhtyjen alueelle. Alueella ei kannattanut kameraa näyttä, tai tuli turpaan, joten sieltä ei ole kuvia. Mutta matkalla sinne niiltä lähikulmilta löysin hauuskan kuppilan kyltin!
Lauantai oli yhtä suurta shoppailua! Siis WAU! Tässä oli meidän tehoshoppailu ryhmä DAM aukiolla, joka kutistui aina koko päivän ajan... aloitimme klo 09 ja lopetimme klo 17!
 Reissussa päästiin myös paskalle... eiku siis sovituskoppiin...

Ja sitten oli aika se mun kohokohdan... se LEIMASINKAUPPA!!
Wau kun se oli ihana! Lattiasta kattoon täynnmä leimasimia ja musteita! ei muuta - vain itse asiaa! Suurin osa oli samoissa hinnoissa, mutta tein yhden Hero Arts löydön hinnalla ajatellen. Olisi kyl ollut kivaa kun finansi olisi ollut parempi... ihanaa!!!! Pieni tunnelmallinne, puoti, upea palvelu... kun käyt Amsterdamissa, niin käy myös täällä! Olisivat myös postittaneet tilaukseni suoraan kotiin, mutta en malttanut jättää... :D

Kaupan nimi oli Posthumus ja siellä oli Inkadinkadoon, HeroArtsin, ja Impression Obsessionin leimasimia pääasiassa. Hintataso melko sama, mutta ihania löytyjä sieltä tehtiin kanssa!

Pyöräily on erittäin suosittua Hollannissa ja suurta villitystä on myös pyörien tuunaus!

Seinämaalauksiakin oli ja tämä on paras mitä näin!
Lauantaina oli sitten ohjelmassa kanavaristeily 3h ja siellä syötiin ja katseltiin ihania maisemia!

Sitten oli jo valitettavasti viimeisen matkapäivän aika ja aloitimme sen matkalla Keukenhofiin eli tähän tunnettuun kukkatarhaan. Otin satoja kuvia kukista - kaunista, vaikka ei vielä se paras kukintaaika ollutkaan!

Ensin palkittiin parhaista parhaimmat, eli pohjoismaiden tämän matkakilpailun voittajien joukosta parhaat myyjät, sponsoijat yms....tulppaanein ja lahjakortein!
 Seremoniamestarit valmiina aloittamaan: Riitta, Rita, Marko ja Krister!

Keukenhofin maisemia..

Viimeinen yhteinen ateria matkalla vietettiin Haagissa Hotelli Steigenberger Kurhausissa! Upeat puitteet, ihanat yksityiskohdat - loista kylpylä ja upea 310km rantaa toisella puolella. Olimme täällä valitettavasti vain noin 2 tuntia!

Sitten oli aika kotiinpaluun .... lentoa odottaen... joka oli ihanasti yli tunnin myöhässä ja kun pääsimme kotiin, niin olimme jo 2 h myöhässä...

Matka oli mahtava ja haluaisin joskus päästä Amsterdamiin uudelleen!

Kirsi kirjoitti...

Ompas upeita reissukuvia ja kivasti kerroit tapahtuneesta... Niin ja hei ONNEA matkasi johdosta :) Siellä oli jo ihan kevät ja kukat näytti ihanilta, mutta kyllä kateus iski eniten sen leimakaupan kuvien kohdalla :D

Anne/Craftica kirjoitti...

Ihania kuvia ihanasta paikasta! Voi kun meilläkin olisi kevä jo noin pitkällä.. aika ihanan näköisiä oli muuten noi hyasintit.. miksi tänne meille ei tule kuin samat vanhat pari väriä!!

Arja L kirjoitti...

Ihania kuvia,joista osa herättää suurta kaipausta nähdä ne uudelleen:)
Ja ken tuosta Posthumuksen ovesta sisään käy,voi kaiken toivon heittää.Nimittäin siitä,että voisi vielä jostain muualtakin jotain tuomisia ostaa:)))

Lintsi kirjoitti...

kiva lukea matkakertomusta! tuo leimasinkauppa näytti todellakin ihanalta. reissu vaikutti mukavalta kollegoiden kera :).