30. tammikuuta 2011

Project Life vko 3

Eilen olin ahkera ja sain kaikki päivittämättä olevat päivät kuntoon Project Lifesta ja nyt on sitten perjantaihin asti kaikki kansiossa ojennuksessa - hyvä minä!!!

Vitsi kun tätä on edelleen hauska tehdä eikä tunnu rasitteelta. Tosi mulla on tässä oman tapani pitää homma "hallussa" - tallennan joka päivä kuvia kansioon ja ne tulevat potentiaaliset PL kuvat tulee omaan kansioonsa päivämäärittäin. 

Lisäksi kirjoitan muistilapuille (post-it) joka päivä pari hyvää perusasiaa.. ja liimaan sen siihen päivään kansioon, johon se on tulossa. Sitten kun aikataulu salii, niin tulostan & kehitän kuvia ja kokoan kerralla 1-2 vkon tarinat kansioon! 

Itse koin kanssa haastavaksi tuon käsin kirjoittamisen ja nyt tällä kertaa osa tarinoista on kirjoitettu koneella ja siitä tykkäsin varsin paljon. Olen aina tykännyt leikkiä fonttien kanssa ja nyt tämä antaa mahdollisuuden siihenkin!!

Mutta tänään esittelen teille viikko 3:n joka käsittelee ajanjakson 15-21.1!!

15 pvä oli vapaata ja lankesin taas leipomaan - mm. pullaan ja sämpylää syntyi
16 pvä tuli uettua hyvä dekkari loppuun
17 pvä unohtelin siis ihan kaikki asiat ja tavarat


18 pvä tuli vahingossa perustettua Jehkon KK-haaste
19 pvä olin ekaa kertaa kansalaisopistolla yli 15 vuoteen!
20 pvä tuli se ihana Project Life minulle... siitä tarinaa hieman enemmän
21 pvä oli sitten laukkujen pakkausta seuraavaa päivää varten...

tälläistä täällä...
valmis viikko 4 julkaistaan myöhemmin - varmaan ensi viikolla.


Ei kommentteja: