26. tammikuuta 2009

Korttipuoti Tiinan haaste!



Tällä kortilla osallistun korttipuoti Tiinan haasteeseen. Tämä onkin ensimmäinen kerta kun osallistun heidän haasteeseen ja tätä oli tosi kiva tehdä. Haasteen on ideoinut Piia! Kiitos mukavasta haasteesta!

Tässä olen käyttänyt viimeisemmän klubipaketin yhtä leimasinta ja siten tämä osallistuu haasteeseen leimat korteiksi #

Kortti osallistuu minun toiseenkin haasteeseeni eli kortti päivässä #24!

Ruskehtavat paperit ovat Tiimarista ja sydänpaperi Papermanian. Pehmosydämmet ovat Taitotaivaasta ja kukkanen tekstin takana Reprintin.

Kiekuraleimasimet ovat Inkadinkadon "Sketchy Flourishes". En muista enää keneltä suomaiselta nettikaupalta olen ostanut :D Tekstit CIrcle it-sarjasta.

Pienet yksityiskohdat:




6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei!
Käytätkö yleensä valkoista korttipohjaa korteissa? Olen aloittamassa korttien tekoa ja valkoinen jotenkin on vierasta, mutta kyllä se näytti toimivan omissakin piiperryksissä. :)

Taru Jehkonen kirjoitti...

yli 50 % teen valkoiselle korttipohjalle, mutta sitten käytän sekalaista väriskaalaan siinä lopussa pohjalla.

Vinkkinä - kirjoita aina nimellä - älä anonyyminä. Saat paremman ja yhteistyöhaluisemman vastaanoton. Muuten tosiaan kaikki uudet askartelijat tervetuloa myös tänne blogien maailmaan! ROhkeasti oma nimimerkki käyttöön ja mukaan nimellä keskusteluihin!

Cecilia kirjoitti...

Ihanan kortin olet taas kerran tehnyt, olen kiekuroihin heikkona ;) Kiva kun osallistuit!

Terkuin, Tiina

Unknown kirjoitti...

sievä kortti ja taas minä olin laskemassa sydämminen määrää :D

Maaret kirjoitti...

Aivan ihastuttava kokonaisuus :), TYKKÄÄN!

Arja kirjoitti...

Wau, miten upea kortti!