26. syyskuuta 2008

CardChallenge

Uusi perjantain ja uudet kujeet! Tänään aionkin hieman askarrella, käydä Tinttiä tapaamassa ja nauttia olosta. Kuukausi on ollut hurja, ja vielä olisi 4 päivän loppu puristus edessä, mutta tänään minä rentoudun!

HUOM!!!!!! Olen tulossa Helsingin seudulle pitämään esittelyjä ja minulla ehkä olisi aikaa treffata askartelijoita pikaisesti kahvin tms merkeissä keskiviikkona 7.10, mutta aika olisi jotain 10-14 välillä! Jos olet kiinnostunut tapaamaan ja pääset arkipäivänä tuohon aikaan, niin ottakaa yhteyttä taru.jehkonen@nic.fi ! Katsotaan sitten että missa ja miten. Iltapäivällä minun pitää sitten kadota Espooseen ja kieltämättä olen sitten todella huono kulkemaan pääkaupunki seudulla!

Mutta haaste kortti piti laittaa esille myös... Tämän viikon luonnoksen teki Hanne! Kiitos, haaste oli hauska, sillä en ole tuolla tavalla ikinä vielä nauhaa, narua tms. käyttänyt!! Kortti syntyi kuitenkin melko nopsaan, tosin jotain siitä vielä minun mielestäni puuttuu. Ihan orjallisesti en noudattanut luonnosta, mutta kyllä sen tuosta tunnistaa!!

2 kommenttia:

Susanne kirjoitti...

Kaunis kortti ja kivat värit:)

Anonyymi kirjoitti...

Söpö kortti.