Sivut

13. joulukuuta 2019

Pakettikortit


Heippa!

Tässä jouluvalmistejen keskellä on tullut tehtyä kasa pakettikortteja!

Pakettikorttien tekoon käytin kraftia kartonkia, tagi puncheri, Gummiapan joulukalenterista tullut tonttuleimaa, upeita Nuvon kimalletusseja sekä valkoista kalkkikynää. Reunoille laitoin Distress Ink mustetta ja mustalla kynällä piirtelin reunat.




Kiitos kun piipahdit!

Taru

1 kommentti:

Todella ihanaa, että kävit katsomassa minua ja tekeleitäni! Vielä kivempaa kun jätät kommentin - ne piristävät päivääni valtavasti! Kiitos!
Thanks that you visit on my blog with comments!