Heippa!
Tässä jouluvalmistejen keskellä on tullut tehtyä kasa pakettikortteja!
Pakettikorttien tekoon käytin kraftia kartonkia, tagi puncheri, Gummiapan joulukalenterista tullut tonttuleimaa, upeita Nuvon kimalletusseja sekä valkoista kalkkikynää. Reunoille laitoin Distress Ink mustetta ja mustalla kynällä piirtelin reunat.
Kiitos kun piipahdit!
Taru




Kivan näköisiä kortteja. Mahtava toi leikkuri.
VastaaPoista