Sivut

27. marraskuuta 2019

ATC:t Hyvää Joulua


JOuluinen tervehdys ATC korttien ääreltä.
Tein tämän ATC kortti sarjan kavereille tarjottavaksi.

Kortissa käytetty Gummiapan Rasat leimasinta.
Leimasin lapaset pohjaan ja tein sille masking paperin.

Pohjan käsittelin Distress oxide musteilla. 
Leimasin taustalle erilaisilla leimasimilla tuomaan eloa.
Pinnalle käytin vedellä kostettua sapluunaa ja perus roiskeita.

Väritin lapaset ZIG tusseilla ja käsittelin ne vielä kimallekynällä.
Lopuksi roiskeita sivun päälle valkoisella kalkkimaalitussilla.

Hyvää Joulua leimasin on Heidin Korttipajan valikomasta
Leimasin tekstin erilliselle paperille ja leikkasin ne irti.
Liimasin 3D tarrapaloilla kortille.


 
Kiitos kun piipahdit!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Todella ihanaa, että kävit katsomassa minua ja tekeleitäni! Vielä kivempaa kun jätät kommentin - ne piristävät päivääni valtavasti! Kiitos!
Thanks that you visit on my blog with comments!