7. kesäkuuta 2019

January Traveler´s Notebook Flip Throught

Hei!

Olen jo monesti kertonut siitä, kuinka innostuin olen tänä vuonna ollut Traveler´s Notebook skräppäämisestä. Viime kesänä aloin tilaamaan pitkän tauon jälkeen Studio Calicon kuukausikittejä. Minulle on nyt tullut 12 kk heidän Traveler´s Notebook kit ja Stamp kit. Olen ollut niihin todella tyytyväinen ja pysyn edelleen heidän kestotilaajana.

Tammikuusta aloitin tallentamaan näihin heidän upeisiin vihkoihin aikajärjestyksessä arkista elämää. Koen tämän tekemisen hyvin rentouttavaksi ja sellaiseksi tekemisen riemuksi. Teen näitä sivuja vahvasti "vähemmän on enemmän" ajatuksella. Nyt minulla on ilo esitellä teille ensimmäinen vihko, johon olen tallentanut elämäni tapahtumia tammikuusta 2019.

Jätän välillä vihkoihin myös aueamia, joita en ole käyttänyt. Joskus vaan koen vihkon valmiiksi ja joskus jonkun aukeaman kuviot on sellaisia, että haluanne jättää sellaiseksi mitä ne siitä ovat.

Olen päättänyt esitellä nämä vihkot teille videon merkeissä. Jotain yksittäisiä sivuja ehkä esittelen teemojen & DT projektien kautta, mutta pääasiassa vihkon sisältö tulee teille näytille videon muodossa.

Yritän tehdä nämä videot kaksikielisesti. Jos ei ole kirjoitettu englantini kovin hääviä, niin puhuttu ehkä vielä kankeampaa. Silti pyrin rohkeasti puhumaan videoilla myös Englantia aina välillä. Olkaa armollisia ;)

Ja niin se vihkon esittely....




Kiitos kun piipahdit!

Ei kommentteja: