16. huhtikuuta 2011

Hero Arts - taas!

Lauantaita!
Tästä olisi tarkoitus pikapuolin startata tuohon "liki" naapuriin eli Uotilan Siniselle koululle muutaman muun blogitututun askartelijan kansa!


 Ihastuin tähän upeaan Hero Artsin leimasimeen, joka on tässä etualalla. Tausta kaikille kolmelle kortille on identtinen. Ensin olen leimannut ruudukkoleimasimella kunkin kortin päävärillä pohjan. Siihen päälle olen leimannut ruskealla tekstileimasimella. Nämä leimaukset on tapahtuneet distress ink-musteella. Sitten otin VersaFinen värilliset musteet ja leimasin tämän ihanan lehdistön korttipohjaan!

Tästä olen sitten lähtenyt muokkaamaan erilaisia kortteja!

Oranssissa kortissa on kimalle liimaa lehdissä, nauha on ruskeaa, vaikka kuvassa näyttää nyt lilalta!


Tässä ei ollut muuta kuin teksti Äidille ja koristeet kulmiin.


Tässä on lehdet saanee hennon kimalteen ClearStar kimalle värillä!

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille.
Mulla auto pakattu ja matkaan
 
jonne on mulla matkaa linnun tietä +500metriä!

Huomenna sama osoite mutta vuorossa 
PArtyLite lanseeraus kaikille halukkaille klo 15-18!

Jehko

1 kommentti:

Maarit kirjoitti...

On muuten tosi kauniita nämä kortit. Ihana kun on erilaista välillä.